Як зберегти кадровий потенціал на аграрному фронті? Питання про бронювання аграрними підприємствами своїх працівників обговоримо на вебінарі UAFA TA, який відбудеться 11 травня о 13.00 (Київ).
Організатори: проєкт «Технічна Допомога на підтримку впровадження операції «Основний кредит для аграрної галузі – Україна» UAFA TA, Спілка аграріїв Київщини, журнал «AgroPRO».
Основні питання до розгляду:
- які підприємства аграрного сектору вважаються критично важливими для економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період,
- які умови та порядок бронювання працівників аграрного підприємства,
- які вимоги до складання та ведення списків військовозобов’язаних на підприємстві,
- скільки працівників можна забронювати,
- алгоритм дій с/г підприємств для бронювання працівників,
- альтернативні шляхи бронювання с/г підприємствами своїх працівників.
Дата проведення: 11 травня 2023 р.
Час: 13:00-15:00
Формат: онлайн на платформі zoom
Цільова аудиторія: представники аграрного бізнесу, професійних аграрних організацій територіальних громад, дорадчих служб.
Посилання для підключення
https://us06web.zoom.us/j/82904823962
Meeting ID: 829 0482 3962
Організатори: проєкт «Технічна Допомога на підтримку впровадження операції «Основний кредит для аграрної галузі – Україна» UAFA TA, Спілка аграріїв Київщини, журнал «AgroPRO».
Час | Теми | Спікери |
12:45-13:00 | Підключення учасників до платформи
|
|
13:00-13:20 | Відкриття. Привітання учасників
|
Анжела Шарапова,
експертка проєкту UAFA TA
Сергій Зінченко, голова Спілки аграріїв Київщини, власник Приватної сільськогосподарської агрофірми «УКРАЇНА»
Оксана Лопатко, головний спеціаліст Управління аграрної інфраструктури Міністерства аграрної політики та продовольства України |
13:20-13:50 | Умови та порядок бронювання сільськогосподарськими товаровиробниками своїх військовозобов’язаних працівників | Ельвіра Ткачова,
головна редакторка журналу «AgroPRO», експерт у сфері оподаткування агробізнесу
Ірина Дмитерко, заступник головного редактора журналу «AgroPRO», експерт у сфері правових аспектів ведення агробізнесу |
13:50-14:20 | Критерії визначення підприємств, установ та організацій, які мають важливе значення для національної економіки в галузі сільського господарства в особливий період | Ірина Дмитерко, заступник головного редактора журналу «AgroPRO», експерт у сфері правових аспектів ведення агробізнесу
|
14:20- 14:35 | Альтернативні шляхи бронювання агропідприємствами своїх працівників | Олександр Норочевський,
адвокат, радник з юридичних питань ГО «Спілка аграріїв Київщини» |
14:35- 14:50 | Роль і місце профільних громадських організацій у розв’язанні складнощів аграріїв в питаннях бронювання працівників | Ельвіра Ткачова,
головна редакторка журналу «AgroPRO», експерт у сфері оподаткування агробізнесу
Олександр Норочевський, адвокат, радник з юридичних питань ГО «Спілка аграріїв Київщини»
|
14:50-15:00 | Запитання-відповіді. Підведення підсумків.
|
Модератор: Роман Корінець, директор Національної асоціації сільськогосподарських дорадчих служб України, експерт проєкту UAFATA, к.е.н.